סיפור מקרה - פלס 905 של חברת קפרו
עם יציאתו לשוק של פלס חדש בחברת קפרו, בחרו שם להציגו באתר האינטרנט שלהם בצורה הברורה ביותר שתציג את יתרונותיו ואופן השימוש שבו.
בסרט מוצר זה, מככב כמתבקש - המוצר, ועל כן, הוא זוכה לרוב זמן המסך תוך שילוב גרפי של לוגו המותג, כל זאת על מנת להעמיק את היכרות המתבונן בסרט המוצר, עם המוצר בתקווה שבבוא היום ויגיע אותו מתבונן בסרט לחנות, על מנת לרכוש מוצר מסוג זה, יהיה לו קל לבחור במוצר זה שלכאורה כבר פגש והכיר את יתרונותיו.
זאת בעצם מטרתינו כשאנו יוצרים עבורכם סרטון מוצר - להנגיש אותו ללקוחותיכם עוד לפני שהגיעו לחנות, כדי לרוכשו.
סרטון מוצר יכול להיות נגזרת מתוך סרט תדמית , ובמידה ובסרט התדמית שלכם נתמקד במוצר מסויים אותו אתם מייצרים או משווקים, ניתן יהיה להפיק גם סרטון מוצר העומד בפני עצמו ויכול לשרת אתכם באפיקי פרסום שיווק והסברה נוספים.
קיראו עוד על סרטון תדמית← סרטון הדרכה